Reklamationer
Har du en klage? Vi hjælper dig gerne videre.
Vi forstår, at det kan være frustrerende, hvis du har en klage over vores produkter eller service. Hos Inno Coatings ønsker vi at hjælpe dig på bedst mulige måde og finde en løsning, der imødekommer dine behov.
For at behandle din klage effektivt beder vi dig om at sende os en e-mail med en meget tydelig beskrivelse af situationen. Hvis det er muligt, bedes du vedhæfte billeder, der kan hjælpe os med at forstå problemet bedre.
Når vi har modtaget din klage, modtager du en bekræftelse fra os. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse inden for 24 timer, bedes du kontakte os. Det kan ske, at din e-mail ikke er nået korrekt frem.
Vi bestræber os på at behandle og besvare din klage inden for 14 dage fra modtagelsesdatoen. Hvis vi har brug for mere tid til at undersøge sagen, informerer vi dig naturligvis om dette og angiver en forventet svartid.